Saturday, October 15, 2011

Kisah Dongeng - Stacy

Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah
Dari diri ini

Apa yang mampuku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk
Dia yang sudi

Mencintai aku
Dengan seadanya
Mencintai aku
Bukan kerna rupa

Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia
Rela

Mencintai aku
Dengan seadanya
Sanggup menerima
Insan tak sempurna

Atau mungkin cinta
Sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Belum pernahku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi
Jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih
Sepenuh hati

Mencintai aku
Dengan seadanya
Mencintai aku
Bukan kerna rupa

Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Kuharapkan dia
Rela

Mencintai aku
Dengan seadanya
Sanggup menerima
Insan tak sempurna

Atau mungkin cinta
Sebegitu hanya
Kisah dongeng saja..

Mencintai aku
Dengan seadanya
Mencintai aku

Atau mungkin cinta
Sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

* Suka sangat lagu ni. Membawa maksud tersendiri mengikut penerimaan dan pemahaman kehendak hati masing2...(aku punya pemahaman aku sendiri).

No comments:

Post a Comment