Wednesday, October 19, 2011

Jeng..jeng..jeng..(tak tau nak letak tajuk apa)

Berdebar2
Takut
Was-was
Lega
Gembira

Sebak
Terharu
Sayang

Semua yang di atas adalah perasaan aku pagi ni (pada waktu kejadian).  Ya ALLAH, terima kasih kerana permudahkan segala2nya.

Lokasi:  kantin opis
Watak terlibat:  aku, hb, AbOb, lain2 (tiada di lokasi) dan BFF (pun tiada di lokasi)

Pencetus cerita:  AbOb
Cerita (yang tidak boleh aku ceritakan di sini, hanya yang mengetahui, memahami):  sekian lama cerita ini aku simpan dari hb (bukan niat untuk simpan selama2nya, hanya menunggu masa yang sesuai dan hari ini adalah harinya).  Syukur hb seorang yang sangat memahami dan menerima dengan fikiran yang sangat terbuka (sayang la dia..huhu).

*  Hanya ini yang mampu aku tulis dalam entry pagi ini. Sememangnya aku LEGA & HAPPY!!!!!!!!