Tuesday, November 1, 2011

Surat

30 Oktober 2011 (Ahad)

*  Tunjuk surat dan mohon restu.
*  Macam nak terkeluar biji mata besor aku ni.  Terkejut sebab xsangka sekarang, bukannya tahun depan (dah lain dari apa yang dirancang).
*  Banyak diam dan mendengar.
*  Terus beri restu (sebab memahami situasi hb, supaya ini dapat mengurangkan beban yang ditanggungnya).
*  Hb terkejut dengan restu (sebab dia dah bayangkan reaksi aku, boleh dia bayangkan aku akan pengsan bila dengar apa yang dia nak cakap, heheheh....exaggerating betul la hb aku ni...siap dia bagi dialog lagi apa aku akan cakap, restu yang xdijangka).
*  Hb rasa lega yang amat dan bersemangat untuk meneruskan niat (teruskan semangat...aku sentiasa dekat untuk menyokong).

31 Oktober 2011 (Isnin)

*  Surat dah diberi dan disokong.
*  Hb rasa lega yang amat (yang di atas lega sebab aku bagi restu, yang ni lega sebab berjaya, nekad hantar surat letak jawatan dan seperti terlepas 1 beban di bahunya).
*  Hb bersemangat untuk buat sesuatu yang baru (bidang lain, semoga berjaya).

1 November 2011 (Selasa)

*  Bermula la hidup baru kami (harap lebih baik dan aku akan terus menyokong hb dalam susah ataupun senang).

1.11.11 - Tarikh yang cantik untuk memulakan hidup baru...hehe..(semoga dipermudahkan segala2nya, dimurahkan rezeki dan yang baik2 belaka).

1 comment:

  1. Hidup mesti terus...Bersama Selamanya anda kuat. Semoga berjaya. Gua sentiasa menyokong.

    ReplyDelete