Friday, November 25, 2011

I'm Sorry...

Semalam aku dapat satu benda yang baru (untuk aku la, aku xpenah tau sebelum ni).  So, disebabkan aku ni xkedekut dan suka berkongsi dengan kawan2, aku nak kongsikan benda ni dengan semua (walaupun ada yang dah tau, aku nak kongsi gak).

Ok, mula2 ikut apa yang aku tulis ni, maksudnya cakap dalam hati macam ni, kukukakiku.....

Dah ke belum?  Ok, xbape dengarkan?  Kita try lagi sekali, kali ni cakap kuarkan suara....KUKUKAKIKU..

Lagi sekali, cakap kuat sikit.....   KUKUKAKIKU CAGUUUUUUU!!!!!


Hehehe....jangan marah ek.  Aku pun terkena semalam dengan hb aku..  Sepatutnya sebelum tido, dapat good nite kiss, tapi dapat sebijik benda ni....  terkono den...  I'm Sorry...huhu..

 Blueekkkkk!!!!  Gambar di atas tiada kena mengena dengan KUKUKAKIKU CAGU k...  Gambar ini adalah untuk tatapan kt bersama terutamanya orang2 yang xtau apa maksudnya cagu...hehe..

No comments:

Post a Comment