Monday, November 14, 2011

Vokal Bukan Sekadar Rupa???

Apa maksud tajuk di atas?  Yang aku pahamkan maksudnya, Vokal = suara mantap, Bukan Sekadar Rupa = rupa kena ada juga.

Tapi, bila aku tengok program ni kat tv, pemahaman peserta2nya dan kebanyakkannya ialah rupa atau fizikal xkisah la, xmenarik pun xpe, gemuk pun xpe janji suara kena mantap.

Aku ni plak, pahamkan lain.  Aku pahamkan maksud tu dua2 kena ada.  Kalau kebanyakan orang xsama pemahaman macam aku, seperti yang aku tengok kat tv dan baca kat paper, aku rasa tajuk program tu kena ubah sikit.

Vokal Biarpun Tiada Rupa.... (Vokal = suara mantap, Biarpun Tiada Rupa = xcantik dan xmenarik pun xpe.)  Tajuk ni sesuai sikit, aku rasa la...hehehe...  Tapi apa2 pun, masing2 punya pemahaman yang berbeza.  Mungkin gak aku yang xbape paham tajuk di atas...hahahaha.....

No comments:

Post a Comment