Monday, June 4, 2012

My Birthday Rabbit

A happy birthday rabbit
Hari Sabtu lepas, birthday budak kecik ni (budak yang dah besar tapi paling kecik kat umah...hehehe).  Yang dia tau, dia nak hadiah macam Kak Long dapat (masa birthday Kak Long, macam2 Kak Long dapat, dapat pegi bercuti dan dapat hadiah macam2 dari Abah dan Mama).

So, pagi tu aku buat la pulut kuning dan rendang ayam (nak makan kek dah boring).  Gambar xambil sebab mula2 nak hias pulut kuning tu dengan ceri yang tulis 'Happy Birthday, Adik'.  Disebabkan ceri tu kecik sangat dan susah untuk aku bentukkan jadi ayat, aku give up.  Aku buat gambar smiley je.  Xambil gambar sebab smiley pun xrupa smiley...xcomey...huhu...(masa aku buat tu Adik belum bangun tidur lagi, lagipun kena buat cepat2 sebelum dia nampak.  Bajet nak bangun awal pagi tu, terlajak la plak, tu yang kelam kabut sikit). 

Aku letak present2 dari aku, Abah dia dan Kak Long dia kat katil sebelah dia tidur (nasib baik hadiah2 tu xdipenyek dik budak kecik tu, maklumlah tidurnya yang agak lasak).

Bangun2 tidur, muka happy giler turun sambil peluk hadiah2 tu.  Salah satu hadiah yang Adik dapat, ialah favourite dia yang berkaitan dengan art.  Sila lihat di bawah:


Mula2 happy dan excited nak color, pas tu give up sebab Adik color comot. 
Walau apa2pun, yang penting Adik happy. 

Adik, Selamat Hari Jadi.  Mama sayang sangat dengan Adik.  Mama doakan Adik berjaya dalam pelajaran dan dalam hidup, semoga diberkati selamanya.  Mama doakan Adik jadi seorang anak dan adik yang mendengar kata ok.  Mama nak Adik tau yang Mama, Abah dan Kak Long sayang sangat dengan Adik.  Be a good girl ok....muahhh!!!

No comments:

Post a Comment