Wednesday, May 11, 2011

Salah ke aku cakap tadi?

Bersuara salah, tak bersuara pun salah ke? Ishh...jadi bisu la baru ok kot? Tak nak...tak nak....aku tak boleh tak bercakap, walaupun nampak macam aku pendiam, sebenarnya, kalau aku tak bercakap, jadi lemas oooo...

"Belum nak pegi lagi, dah hulur salam?" Itu je ayat yang aku cakap pagi tadi kat suami. Terus dia jawab, "Ni pun salah?" Aik? Salah ke aku cakap tadi?

Adakah disebabkan ribut di Filipina yang menyebabkan cuaca panas sehingga mandi 10 kali pun masih berpeluh membuatkan dia jadi panas dalam?

Apa2 pun, kepada suamiku, aku minta maaf. Aku cuba untuk tidak banyak bercakap musim panas ni. Nanti aku juga yang terasa hati tak tentu pasal.

Menurut cakap paper, minggu depan cuaca akan kembali normal dan tiada lagi bahang panas. So, aku harap, bahang dalaman suamiku pun akan kembali normal...hehehehe... (ke, aku yang tak normal?).

Kesimpulannya, musim panas ni janganlah mengeluarkan statement yang ntah apa2 (walaupun statement tu tak panas, akan jadi panas pada hati seseorang...heheheh...).

No comments:

Post a Comment