Tuesday, April 5, 2011

Kain Dalam

Apa plak isu ni? Huhuhu....malu jekan?

Pagi ni ada perjumpaan bos2 dengan kakitangan bercakap pasal persidangan dan juga pengumuman pasal bonus (yippie....). Best2..nak buat list apa yang nak dibuat dengan duit bonus tu nanti..hehehehe....(kena simpan gak...jangan boros..).

Selepas perjumpaan, aku xjoin makan sebab hari ni hari ke 2 aku pose (insyaALLAH). So, aku terus ke lobi dan terserempak dengan sorang india ni nak tanya soalan. Pas tu aku jumpa BFF aku nak minta dia tolong amik pos laju hb aku kat pos office Puchong.

Pas tu aku naik atas, buat keje dan bla..bla..bla..(dah malas nak tulis la tu). Dah tengahari dan dah janji pun dgn kengkawan nak kuar ke Giant KJ nak cari barang sikit, tiba2 aku terperasan aku xpakai kain dalam!!!

Argghhhh....malunya. Macamana aku boleh lupa???

Selalunya baju yang aku pakai ni mesti aku pakai kain dalam sekali, tapi...adakah ini tanda ????

Faktor umur? Ish, aku xrasa. Aku rasa kepala otak aku ni xboleh fikir banyak. Kalau fikir banyak, akan jadi migrain atau lupa macam ni.

Ish...ish..ish... Ina..Ina.. So, kengkawan pun dah tinggalkan aku...sian kat aku.

Moral of the story, kain dalam tu penting k...hahahahaha.... kadang2 kita kena buang apa yang xbape penting dalam kepala otak kita ni. Fokuss...

No comments:

Post a Comment